Aminokwasy i inne odżywki

(właśc.: uginanie i prostowanie ramion w podporze przodem) ? popularna nazwa ćwiczenia fizycznego wykonywanego w pozycji poziomej, twarzą do ziemi, polegającego na podnoszeniu i obniżaniu tułowia. Wykonywanie pompek rozwija mięśni

Dodane: 11-03-2016 18:45
Aminokwasy i inne odżywki Generalnie to doskonałe miejsca, aby zakupić niezbędne do ćwiczeń suplementy i odżywki. Dlaczego dobrze jest uprawiać sport wraz z suplementacją?

O pompkach (ćwiczenie fizyczne)

Pompka (właśc.: uginanie i prostowanie ramion w podporze przodem) ? popularna nazwa ćwiczenia fizycznego wykonywanego w pozycji poziomej, twarzą do ziemi, polegającego na podnoszeniu i obniżaniu tułowia. Wykonywanie pompek rozwija mięśnie piersiowe i mięsień trójgłowy ramienia (pot. triceps), a także mięsień naramienny, mięsień zębaty przedni i mięsień kruczo-ramienny (jeżeli chcesz ćwiczyć pompki, musisz rozgrzać przynajmniej mięśnie rąk i brzucha, aby nie doznać kontuzji). Pompki odgrywają dużą rolę w treningu sportowców, szkoleniu żołnierzy jak i wychowaniu fizycznym.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Pompka_(ćwiczenie_fizyczne)


Podnoszenie ciężarów

Podnoszenie ciężarów obecne było już w programie pierwszych nowożytnych Igrzysk Olimpijskich w Atenach w 1896. Od tego czasu podnoszenie ciężarów rozgrywane było podczas wszystkich igrzysk z wyjątkiem igrzysk w Paryżu (1900), Londynie (1908) i Sztokholmie (1912). Pierwszym nowożytnym mistrzem olimpijskim w podnoszeniu ciężarów w podrzucie jednorącz był Brytyjczyk Launceston Elliot, który uzyskał wynik 71 kg, drugie miejsce zajął Duńczyk Viggo Jensen (57,2 kg) a trzecie Grek Aleksandros Nikolopulos. W podrzucie oburącz triumfował Viggo Jensen (111,5 kg), drugi był Launceston Elliot a trzeci Niemiec Carl Schuhmann.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Podnoszenie_ciężarów


Trening siłowy, personalny

Trening siłowy jest dość wyczerpujący dla organizmu, a źle przeprowadzony może bardziej zaszkodzić niż pomóc. Bardzo ważne jest odpowiednie odżywianie oraz dobrze dobrane suplementy, bez których możemy zacząć tracić masę mięśniową, zamiast ja zyskiwać.

Odpowiednia dieta, ułożona samodzielnie będzie wystarczająca. Często też sami trenerzy na siłowni pomogą nam ułożyć taką dietę. A trening personalny to jedna z najlepszych opcji dla początkujących. A to właśnie one są najtrudniejsze i najważniejsze, aby cokolwiek zmienić w kwestii naszego ciała.